Basic – bedriftsportal

ShareControl Basic er et nettsted i Office 365 for bedrifter som har behov for å samle all relevant selskapsinformasjon og -dokumentasjon på en arbeidsflate.

Powered by
Office 365

Galleri

Presentasjonsvideo

Funksjonalitet


ShareControl Basic for Office 365:

  • Forhåndsdefinert struktur for lagring av filer.
  • Finanskalender over offentlige frister.
  • Kunnskapsoppslag med relevante lover og bestemmelser.
  • Enkel tildeling og behandling av oppgaver.
  • Versjonslogg av dokumenter lar deg hente tilbake eldre versjoner.
  • Skrivebeskyttelse av endelig dokumentasjon.
  • Enkelt filsøk via Office 365 søkemotor og Delve.
  • Sikker synkronisering av dokumenter via OneDrive og OneDrive for Business.
  • iPad bruk med muligheter for å markere og skrive på dokumenter.
  • Word Online lar deg også enkelt oversette dokumenter til andre språk.
  • Finnes også i Engelsk versjon.
  • Vårt revisoroppslag som viser status på utarbeidelsen av dokumentasjon, og effektiviserer arbeidet med revisor. Revisjonsselskapenes Prepared-by-Client (PBC) liste er innarbeidet slik at det er enkelt for revisor å finne dokumentasjonen og status på denne.