ShareControl Document

– samlingsplassen for småbedriftens dokumentasjon

ShareControl Document forenkler arbeidet ditt med regnskap og dokumentadministrasjon og lar små bedrifter fokusere på virksomhet, leveranser og fornøyde kunder. Her får bedriften din en “alt i et løsning” for strukturert lagring og oversikt over selskapets forretningsdokumenter uansett hvor en er.

I dokumentarkivet lagrer dere:

  • Selskapets kontrakter med påminnelse om fornyelser
  • Styre- og generalforsamlingsdokumenter
  • Regnskapsdokumentasjon
  • Alle øvrige forretningsdokumenter
  • Med forhåndsdefinert struktur tilpasset din bedrift

I tillegg får dere:

  • Finansiell kalender med datoer for offentlige tidsfrister
  • Kunnskapsoppslag med relevante lover og bestemmelser
  • Enkel tildeling av oppgaver som støtter for god internkontroll
  • Skrivebeskyttelse av mapper med underliggende dokumenter
  • Bruker- og adgangskontroll til ulike dokumenttyper
  • Enkel installasjon og filsøk pluss sikker lagring og brukeradministrasjon i Microsoft 365

 

 

Microsoft 365 add-ins og ShareControl Document – slik fungerer det

ShareControl Document er en add-in til Microsoft 365. Enkelt sagt, det er som en app som legges til på toppen av Microsoft 365-abonnementet du allerede har. Dette betyr at alle data lagres på Microsoft og deres lagringsløsning SharePoint.

  • Full kontroll over deres data lagret i Microsoft 365
  • Dere eier alle rettigheter og har fullt eierskap til dataene som er lagret

For mer effektive småbedrifter

Bestill en demo